Intensivkurs

Dags att ta körkortet?

Vi på NF Trafikskola i Norrköping hjälper dig att ta körkortet tryggt och enkelt. Genom att vi är medlemmar i STR garanterars en kvalitativ utbildning och seriös utbildning som är enligt transportstyrelsens föreskrifter. Vi har utbildning för både manuell och Automatbil.

Intensivkurs

För dig som behöver ta körkortet snabbt är vår intensivkurs ett bra alternativ. Genom att vi skräddarsyr vår intensivkurs efter dina behov får du bästa förutsättningar för att ta körkortet snabbt. Hör av dig till oss på mejl, telefon eller fyll i formuläret nedan.

Teorihjälp

Så fort du har betalat för din utbildning får du tillgång till teori och kan börja öva innan du sätter igång med själva intensivkursen. I appen finner du all teori tillsammans med filmer, bilder, lösningar och tester och du har möjlighet att studera var som helst.

Vanliga frågor för vår intensivkurs

Vad landar slutkostnaden på för intensivkursen?

Slutkostnaden för intensivkursen beror på många saker som vi inte kan förutspå i förväg utan att känna till dina förutsättningar. Kort och enkelt avgörs slutkostnaden av hur mycket kunskap du redan besitter och hur många körlektioner du behöver.

Vårt mål är att förenkla din väg till körkortet utan att göra avkall på kvalitén.

Är intensivutbildning en genväg till körkortet?

Vår intensivkurs är en genväg till körkortet. För att vi ska lyckas förbereda dig så bra som möjligt krävs att du studerar mycket och engagerar dig i utbildning för att lyckas på bästa sätt.

Hur bokar jag intensivkursen?

Kontakta oss via formuläret nedan så återkopplar vi till dig snarast.

Hjälper ni till med boende under utbildningen?

Via våra samarbetspartners hjälper vi dig med billigt och bra boende. Vi har avtal med flertalet boenden belägna nära trafikskolan. Det billigaste alternativet kostar 550 kr per natt inklusive frukost.

Intresseanmälan – Intensivkurs

Vänligen fyll i dina uppgifter i formuläret nedan så återkommer vi till dig inom kort.

Behöver du hjälp?

Du kan alltid kontakta oss via telefon eller mejl. Varmt välkommen!

Din väg till körkortet, snabbt & Smidigt.